Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arho
On siellä boorit, joihin tosin ei kannata koskea! Kirraat vaan niitä sauvoja. 2"-3" pystyy etupäätä nostamaan. Yläpallonivelen siirto tukivarren alapuolelle lisää alaspäin joustoa, sekä säätää casteri/camberi( mikä se nyt ole?) kulmat lähemmäsi vakiota, ei korota! Kallistuksen vakaajan poisto lisää joustoa ristiriipunta tilanteessa, eli kannatta poistaa. Tosin maantiellä ajo-ominaisuudet huononee kyllä ratkaisevasti.
Amerikasta saa osia mm: Independent4x
|
eli myötäpäivään mutterista kääntämällä nousee. menee siis tuon 3" booreja kääntämällä?
takapää kannattaa varmaan hoitaa riippuja jatkamalla jollei tunne seppää?
kiitos avusta, jos saisi rouvalle "lumikolan" talveks
t: cb125twin