Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi
hirvee vakitus ja käkätys nyt jostain ylinopeuksista, luulisin täälläkin jokainen tietää kuinka lujaa ajaa ja tietää mittarivirheenkin aikas tarkkaan, minusta tuo nollatoleranssi on helevetin hyvä.
Ei minulla ainakaan ole tarvetta ajaa ylinopeutta ja jos satun ajamaan ja jään vielä siitä kiinni, niin itseppä virheen tein.
|
Lähinnä pelolla odottelen sitä kun kaikenmaailman tunnolliset kansalaiset rupeavat ajamaan alinopeuksia, ni sit taas jonotellaan ja hermoillaan kun pappa ja mummo on päättänyt lähteä joka sunnuntaiselle kaupparetkelle ja mittari näyttää varmuuden vuoksi 45KM/h 60 aluella, jottei vaan tule huomautuksia, ja sit tulee viel joku bensalenkkari ja tykittää peilejä hipoen ohitseni joutuen vastaantulevien pakottamana ryysätä mummon ja papan eteen jollain japanin tuonnilla no siitähän mummo ja pappa pelästyy ja päättää lyödä jarrut lukkoon ja sithän meikäläinen on siinä kontissa kiinni, ei siinä et mulle kävis mitään, mut mummo ja pappa ja heidän vuosimalli 2007 oleva micra on siinä edessä rusinana, ja ketäs taas syytetään. no perään ajajaa tietenkin eli minua. mutta sitten jos mummo ja pappa olis ajanut suurinta sallittua nopeutta niin todennäköisesti Bensalenkkari olis jaksanut kärkkyä takanani seuraavaan liittymään asti.. ei siinä mitään mut kun bensalenkkari ei huomannut edessäni ajavaa micraa vaan luuli minun köröttelevän selvästi suurintasallittua nopeutta alemmin, ja onhan sitä pakko näyttää et miten se supra/200Sx/soarer ym kiihtyy dumpit viuhuen ja turbo viheltäen..
Tämä ei ole tosi tarina vaan silkkaa fiktiota, muttä näin voi käydä entistä useammin ja useammalle jos tähän mennään..