Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.09.2009, 11:17
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Ukko Näytä viesti
Juu, kyllä kait tuollainen Pajerokin ihan hyvä.

Tuossa ylempänä kuvassa jossa nuhvi kyydissä, niin tuollaisesta pajerosta vähän vanhempi versio, kantikkaampi (minä kun en malli merkintöjä ko autoille tiedä)
Kuitennin, puol tuttu, pajerolla veti traileria, jossa pieni poravaunu kyydissä, kärry/poravaunu yhteis paino, n. 2700-2800 kiloa. Ja hyvin kuulemma Pajerolla pärjäs, myös talvella.

Tosin, nyt jo on hommannut vähän järeämpää kuljetus kalustoa.

---------------------------------------

Noihin Vanien sähköihin, ja muuhunkin.

Usein noissa jenkki rohjoissa, tullut siihen tulokseen, että on helpompaa, kun purkaa suuren osan sähkö kötöstyksistä pois, ja tekee itse paremmin.
Tietää että toimii ja jos ei toimi, niin tietää mistä vikaa etsiä, kun itse tehnyt.

Ja minulla Dodgessa on kitka lukko takana, vakiona ollut.
Chevyyn saa halvallakin erilaista lukkoa.

Ja ilman lukkojakin pärjää, hommaa vaan kunnon talvirenkaat. AINIIN kun suomi on täynnä pers aukisia, joilla on varaa ostaa auto, mutta ei hyviä renkaita
sähköist olet oikeassa..tollaset kun 10eri omistajaa on aina oman osansa siihen johtoja lisäilly sen mukaan kun on jokin vittuillu niin ei oo mikää kiva kun alkaa jokin temppuilee..+ kaikki johdot samaa värii,seuraava tekijä ehkä sitt käyttäny eri värii..ja releitä voi löytyä puoltusinaa,ja mikään ei mene mihkää välillä edes vaikka kuin kattois/mittais..

mulla ram vanissa ei ollu lukkoo ainakaan..siin oli mukana hyvät nastat mutt myin ennen talvea pois,

jos ei niitä hyviä renkaita sitt enään saa pätkällä,kun pitää eka se 40tonnin auto ottaa pätkällä
en kuitenkaa halua jenkkiä talveksi ikinä..