Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.09.2009, 22:49
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Tämmöset elämistä vaikeuttavat asiat on tunnetusti rummutettu suomessa heti läpi kun joku vaan keksii miten hankaloittaa asioita entisestäänkin.

Esimerkkeinä on jo EU:n alkuajoista ollut suomen hallituksen hanakkuus ottaa kaikki mahdollinen elämää vaikeuttava direktiivi käyttöön.

Näinpäs saadaan tällä nopeussysteemillä tilanne aikaiseksi että päätöksentekijät tuntevat itsensä tärkeiksi. Poliiseita varmaan riemastuttaa tuleva ylitöiden määrä jota ei ainakaan olla yhtään lisäpoliisia hoitamaan palkkaamassa. Eikä ylitöitäkään saa tehdä...

Luultavasti tosta säännöstä seuraa se hauskuus että lisäksi nopeussakkoihin alkaa tulemaan solvaussakkoja kaupan päälle. Ratsia pysäyttää mut ja ilmoittaa että ajoin 2 kmh ylinopeutta... Luultavasti siinä tilanteessa tulee äkkiä mieleen että vois ratsuväki työntää sen fööninsä pers...ensä...

Tosin työntäisin mieluummin kokonaisen telkänpöntön noiden hihhuleiden hanureihin jotka niin innokkaasti ovat päättämässä yyberpilkunnussimisista...

Eix joku asia vois olla niinku aloillaan. Esim. Toi C-kortti juttu oli silkkaa potaskaa kunhan nyt taas päästiin pätemään.... Nykyiset nopeusrajoitukset ja toleranssit ovat aivan hyvät ja niiden tulisi riittää. Keskittyisivät mieluummin vähentämään omia edustuskulujaan mm. takseissa, lentokoneissa ja muissa mun ja mun kaveraiden veroina maksamissa illalliskarkeloissa...

Mulla olis idea... Kaikkiin vehkeisiin GPS ja siitä sitten nopeusnäyttö sakkotoimistoon. Jooko joo, joohan?
Vastaa lainaten