Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 20.09.2009, 16:39
Rampe Rampe ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 19.05.09
Sijainti: Kello
Viestit: 14
Perusasetus

Tässä ei ole potikkaa pumpulla kun on se vanha 440 laatikko. Tässä 440:ssä ei taida olla mitään sähköistä toimintaa, piuhat jotka menee laatikolle on lämpöanturille (varoitus valo) ja anturi vaihteen valintanäytölle mittaristossa eli ei mitään ohjauksia...

Käytin öljypohjan ja siivilän irti.
Siivilässä ei ollut pahasti roskaa mutta öljypohjan magneeteissa oli isot möykyt sontaa ja öljypohjassa pieniä metallihiukkasia (taisivat olla alumiinia kun eivät olleet magnaatteihin tarttuneet).
Pesin siivilän + öljypohjan, paikalleen ja uudet öljyt, kävin ajelemassa parikymmentä kilometriä eikä vieläkään toimi lukko, vaihteet menee kaikki päälle ja oikeilla nopeuksilla, kickdown toimii myös ihan niinkuin pitääkin...

Luulen kuulevani kolinaa turbiinista/laatikosta kun kone on tyhjäkäynnillä ja vaihde vapaalla, tosin tuo kone itsessään pitää niin kovaa ääntä että ihan varma tuosta äänestä en ole.

Aattelin kysellä http://www.automatictransmission.com.au :sta HD turbiinista ja Extreme A440F Toyota Land Cruiser Valve Body With 3rd & 4th Gear Lock-Up tarjousta, onko kenelläkään suomalaisilla kokemuksia miten nämä pelittää, ainakin aussit keskustelupalstojen kommenttien perusteella ovat olleet tyytyväisiä.

Mistä yleensäkin turbiineja ja laatikon korjaus-sarjoja toyotan laatikoihin saa järkihinnoin ? Vai saako mistään
Vastaa lainaten