Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 20.09.2009, 10:13
Hilari Hilari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.05.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 217
Perusasetus

ei ainakaan vanhemmassa 440 askissa mun tietääkseni, siinä ei myöskään potikkaa pumpun päällä vaan perinteinen vaijeri.



Ja lisäkysymyksiä, kuinkas tästä vanhemmasta askista saatas vaihtoajankohtaa hieman ylemmäs, vaijerin säätö ei tunnu oikein siihen auttavan?
ja myös se turbiininin lukitus kiinnostaa, jos sitä kytkeytymiskohtaa sais säädettyä kans.

Pikkuisen tarttis saada askin käytöstä paremmaksi omassa vehkeessä...
eli vetoaluetta hieman ylemmäs, kun nyt hirvittää tuo laatikon kesto täyskaasuvedoissa...
kickdownin kanssa on pelko, että jäis luistamaan hiukan... jos noista manuskoista sais selkoa niin paljon, että pääsis paineita nostamaan...
Onko kenelläkään tietoa näiden laatikoiden väännön kestosta, jostakin kuulin, että 550nm olis raja?

sitten tässä vanhemmassa ei ole suodatinta vaan metallinen verkko siellä laatikonpohjassa. öljypohja pois ja se puhtaaksi, kerää aika tehokkaasti turhat haitat öljyistä. silläkin oli joku suositus huoltoväli ja on mahdolista, että jos sitä ei ole koskaan putsattu niin aiheuttaisi tuon oireen. Eli aski ei saisi kunnolla öljyä jossakin tilanteessa...

Viimeksi muokannut Hilari : 20.09.2009 10:27
Vastaa lainaten