Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.09.2009, 22:44
keranha keranha ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.08
Sijainti: Muhos
Viestit: 255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Tuossa taitaa olla vakioalusta, ts ei jousikorotusta? Miten mahtuu rengas kääntymään, vai onko tehty tilaa?

Hyvännäköinen laite, ainoa mikä käy silmään on nuo liian pitkät putket Mulla oli about katon korkeudella, ja se oli just passeli, ei hypännyt silmille. Ehkä äänet kuului herkemmin kabiiniin.

Jakiksen panssari kannattaa muuttaa paremmin suojaavaksi, ja ylemmäs. Ottaa nimittäin aika helposti osumaa ja vääntyy. Mun autossa se on jo ropeli vaikkei sillä ole oikeesti edes offattu. Tosin pitkä hytti ja pitkä lava, niin ottaakin herkemmin osumaa. Ja ne etuakselin alipaineletkut/putket on aika riskialttiissa paikassa, runkoaisan alareunan kohdilla. Vittumainen homma kun menee putki ja alipaineet katoaa jarrutehostimelta, vai onko tossa hydroboost?

Joo, ja sit ohjausvaihteelle, ja nimenomaan sektoriakselille kannattaa hankkia/tehdä tuki http://www.solidsteel.biz/ Ja samaisen firman trackbar kittikin olis asiaa, kulkee auto suoraan myös mettäreissun jälkeen. Nää vehkeet kun syövät sekä trackbareja, että ohjausvaihteita.

Joo vakio alusta on, kuten tuohon kirjoitin, tilaa on raivattu rattaalle. Taitaa tuossakin olla ainakin joku rauta rupelilla tuolta jakoaskin alta... Ohjauksessa tuo tuki löytyykin. Ja putket mitään liian pitkät ole, eikä muuten kuulu mökä sisään ollenkaan.
__________________
Jeep wj V8

www.autotuningkeranen.com

Viimeksi muokannut keranha : 17.09.2009 22:48
Vastaa lainaten