Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu
käy hakemassa siihen pumppuun minkä ostit tiiviste sarja ja vaihda noiden laippojen mitkä mankoLJ kuvissaan näytti (myös sinne pumpun toiselle puolelle) alla olevat tiivisteet ja kaasuakselin tiiviste siinä samalla on helppo vaihtaa sit se syöttöpumpun kannen tiiviste. ei ole mitää raketti tiedettä.
|
on käynny mieless,pitää huomenn käyd sojota liikkeessä,mikä on sopivasti täss ihan kilsan päässä kysymäss tiivisteitä.. vois jotenkin verenpaine nousta jos vaihtaa pumpun ja kiroo ja asentaa ja kun lyö tulille taas tippuis naftaa..
vähempi ajais miehen juomaan..
ja muutenkin voi kehua sitten että pumppu vaihdettu/huollettu ymym myyntipuhetta kun on kaikki kunnossa kun kiesin myy
pitänee huomenn soittaa ja kysyä sinne halvemmalle dieselpajaan ja kysyä paljonko kustantaa se ajoitus säätö.. niin sais sen sitten oikeaoppisesti.. jos se nyt tommosessa 400tkm ajetussa koneessa enää mitään väliä.. mutt kyllähän sen pitää saada toimimaan kunnola silti