Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu
sieltä pumpun ala laidasta vuotaa kans melko herkästi. siellä on sellainen ennakkoa säätävä kara jonka molemmissa päissä on sellaiset laipat niistä vuoti minulla aluks. ulomman saa vaihdettua kun pumppu on paikallaan mutta siellä pumpun ja lohkon välissä on toinen. ainakaan itse en sitä saanut vaihdettua paikallaan.
mä suosittelisin että otat ihan rohkeesti sen pumpun vaan irti sieltä. vaihdat jakopään hihnan, kiristin rullat, vesipumpun sun muut samalla. eikös nuo dieselin viritys pajat rakenna 1000€ hintaan jo "viri" pumpun.
|
Suosittelen ihan samaa kuin Revu! Mulla oli samat ongelmat viimekesänä. Tiputti jo ihan reipasta vauhtia kiisseliä maahan.
Ensin vaihdoin tuosta kylmäkäynnistys hommasta tiivisteen, ei auttanut.
Sitten tuosta ennakkoasäätävästä tiiviste vaihtoon, ei auttanut. Aika kovia oli jo nuo kummatkin tiivisteet.
Lopuksi pyysin kaveria apuun ja irrotettiin pumppu, tästä ennakkoasäätävän karan sisemmän laipan alta tiiviste vaihtoon. Samalla vaihdettiin juurikin jakopäänhihnat sun muut irtoovat.
Siitä hommasta ei tullu kuvia otettua.
Olihan siinä hommaa jonkunverran mutta pääs he******ti halvemmalla kun ite teki
Niin ja tänä kesänä vaihdoin HZJ:hin syöttöpumpun kaasuakselin o-renkaan ja kopan tiivisteen. Sillä pääs siitä vuodosta.