Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Vinssihän tais olla pakollinen varuste?? Eli ei Vironkaan puolella jokaista paikkaa läpi päässy ilman vinssaamista.
EDIT: Siellä lukiki, että: vinssi suotava ettei jää jalkoihin.
|
Niin yleensä Klaperjahdissa (esikuvakisassa) oli ekana ennen starttia luokittain sellaine helppo trialpätkä, josta otettiin aika (se kallionyppylä), sen mukaan autot sitten järjestettiin lähtöjärjestykseen. Ekana oli se peltokiihdytys, sitten pari ojaa, pari pienempää kurakkoa ja sitten purohauta.Mielestäni kaikki puut mitkä oli lippusiimojen välissä sai kaataa autolla ja sitä oli pakko käyttää jos halusi eteenpäin, kun ensimmäiset olivat tukkineet reitin. Sen jälkeen oli peltokiihdytys (helvetin pomppuinen lehtiautolle) ja tultiin sitten yhteen pitempään suohautaan, joka kyllä syveni ihan vitustusti kierroksien myötä, sen jälkeen sitten vitun jyrkkä mäki ylös, joka oli ekana helppo, muttei enään sen jälkeen kun kaikki oli kantanut mudat sinne. peltosuoraan pitkin kurvaillen maalin ja eiku uudelle kierrokselle.
Niin koneen ja vaihdelaatikon kiinnytyksien tulee olla vahvat (ainakin jos on lehtijouset). Kun peltosuorilla ainakin väkivahvalla BJ:llä mennään niin lujaa kun päästään ja muutenkin kaasu on on yleensä vain pohjassa asennossa.
nyybinä myllis