Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme
Oisko kuitenkaan ollut korjaamo?
|
No ainaki pitäs olla...
http://www.mitsubishiclubfinland.com...?topic=15826.0
Ton ku käy lukasee läpi, ni voi olla et niskavillat nousee pystyy...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Itseäni vituttaa tapaukset, jotka tulevat autoa katsomaan. Olet etukäteen sanonut tiedossa olevat viat ja sitten paikan päällä alkavat mussuttamaan niistä jo ilmoitetuista vioista ja sen takia eivät autoa osta. Tuollaiset mulkut vois suoraan jäädä sinne kotiinsa nysvään itseään.
|
Joo, noin se menee - mut esim. mun tapaukses ku mä en todellakaan tienny noist vioist... Kyllä mullaki on yleensä ollu hyviä reissuja ja autot on suurin piirtein ollu sitä mitä on pitänykki olla - On eri asia jos myyjä ihan rehellisesti sanoo viat (tietenki olettaen että ite tietää), mä oon hakenu mm.400 km päästä vaihdelaatikko viallisen pajeron - jonka oon tuonu ihan ajamalla, eli olin täysin tietoinen että saattaa myös porsia matkalle, jolloin se lähtökohta on jo eri...
Ja mäkin oon siis tälläkerta ettimäs autoa, jota nyt ei tarviis niin hirveesti ainakaa rempata - ku tarvisin sitä autoa ihan ajoon... Kieltämättä alkaa mietityttää et pitääkö se taas hakee se tyylii mallisarjan halvin, jonka tietää et se on ihan paska ja laittaa se kuntoo...