Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Antti-
Näihin Syncroihin liittyy se hauskuus että niitten jarrujahan ei voi ajaa dynamometrissä, mikäli ei sitten jossain katsastuskonttorissa ole nelipyörädynamometriä. Kortin kääntöpuoli on sitten se, että renkaiden pyörintähalkaisijat tulis olla likimain samat kummallakin akselilla. Ja lisäksi dollyllä tms hinatessa ois syytä ottaa kartaani irti.
Syöttöpumppujen vuotaminen 2,4d koneissa "kaasuvivun" juuresta on aika tavallista noin 300tkm nurkilla, ei paha vika korjata. Pumppu irti ja pumppupajalle, samalla voi laitattaa ne syötöt niin että pikkulinnut tippuu puista...
Takakonti luukun sisällä menee rekisterikilven valolle johto, se kun hinkkaa ihtensä pellin pokkausta vasten rikki niin homma on valmis. Työnantajan omistama auto oli aivan viis vailla syttyä palamaan tämmösen episodin johdosta. Allekirjottanut vaihteli sitten takavalojen johtosarjan, vähemmän mukava rojekti.
-Antti-
|
sama oli mulla legacy200 ei uskaltanu jarruja kokeilla..