Meillä töissä on pari tollasta "neliveto" Volkkaria, toinen -98 ja toinen -05. Uudempi 174hv, menee tyhjänä ok, ja helvetisti parempi ajaa ku toi vanhempi. Ottaa 200km/h mittariin, kokeiltu kymmeniä kertoja. Meno hyytyy kärryn kanssa totaalisesti, pari tonnia perään ja ajaminen on yhtä vaihtamista. Kytkin aivan perseestä varsinkin kärryn kanssa pelleilyyn, alavääntö täysin nolla ja ihan liian pitkä ykkönen/pakki. Vanhemmassa huomattavasti parempi alavääntö, onnistuu kärryn peruuttaminen ilman että kytkin pahasti haisee. Ollut suht hyvä auto, kytkin hajos 80tkm kohdalla, taisivat tehdä sen osittain takuuseen. Ja hukkaportin kello pimeni, sillon oli matkateko melkosen rauhallista. Tollaseen vanhempaan kun investoi tonnin-kaks viriviri osiin niin rupee kulkemaan ihan erilailla, jää uudemmat "tehomallit" kakkoseks. Parempia noi vanhat on, ainakin tossa uudemmassa on ollu paljon enemmän kaikkia "pikkuvikoja", mm. Webasto ei oo toiminu ikinä, ja Lahden Laakkosella sitä ei kuntoon ikinä tulla samaan. Ei takuuaikana eikä sen jälkeen. Mulle ihan sama, aika kalkatuksen muutes pitää tollanen nykydieselikin kun sen sahaa -34 pakkasessa käyntiin ilman esilämmitystä