Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 10.09.2009, 13:21
AnttiH:n Avatar
AnttiH AnttiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.01.06
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 242
Perusasetus

Kyllähän noilla kaikilla MT kumeilla talvella justiin nimenomaan liukastelee. Ajoin yhtenä vuonna pari kolme talvikuukautta Bridgestone dueler MT:lla ja kyllä tuli ihan oikeita talvikumeja ikävä. Kaupungissa piti BJ:ssa pitää koko ajan napalukot päällä ja jokasissa valoissa sohia keppiä nelikolle, että pääsi eteenpäin, jarrutusten kanssa erityisen tarkkana... Metsäautoteillä lumipito täysin onneton, lipsui urissa ja kerran liukui omineen ojaan, ei enää totellut ohjausta, kun oli jäätä lumen alla. Talvirenkaita noista ei saa hyvällä tahdollakaan, vaikka kyljessä M+S seisookin. Sinä talvena mentiin pariin otteeseen bj:lla mettään ja new hollandilla pois.
Wranglerissa kuviota on hiukan enempi, kun bridgestonessa ja bfg:ssa, sekä vahvemmat kyljet ainakin mainosmiehen mukaan. Talvikokemusta mulla ei wranglerista ole.
Vastaa lainaten