Juu, Rough Country hilut on edessä kiinni ja taakse (pultit sen verran kiinni että pakko vetää ne rälläkällä poikki) täytyy varmaan koittaa sitä kuormajousien poisottamista. On se edestä edelleen jäykkä mutta silti parempi mitä se oli. Sais olla kyllä vieläkin pehmeämpi mutta nyt tuon kanssa sentään pystyy elämään.
Takimmainen kardaaninivel tosiaan sanoi sopimuksen irti ennen jousien vaihtoa. Muutaman kilometrin täristi penteleesti kunnes petti. Syy siihen oli se että entinen omistaja oli päättänyt hitsata laipan muutaman millin hitsimällillä kiinni niistä kahdesta pultinreiästä mistä jako ei ollut mennyt kohdalleen! Näin se homma hoidetaan loppuun
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lommolajitelma
Äläs ny noin hienoa maalipintaa mene tuhoamaan, tai tee jotain samankaltaista omalla maulla tilalle. Hieno camoväritys tuo aina katu-uskottavuutta.
|
Täytyy kyllä sanoa että tuo maalipinta näyttää sitä paremmalta mitä kauempaa sitä katsoo

Camo-maalaus on kyllä poltellut kovasti mielessä mutta haluaisin sen sitten mahdollisimman aidon näköiseksi. Maalin ei tietenkään tarvitse olla sitä armeijan "erikoismaalia" mikä maksaa maltaita mutta jos kuviot ja sävyt olisi oikein.
Alkoi aamukäynnistys olemaan sellanen että arvelin olevan hehkujen vaihtoaika. Tuntui että käy kahdella ja puoli parkkipaikkaa sinisen savun peitossa. Nyt sitten raapasin vanhat irti, laitoin uudet tilalle ja siinä sitten huomasin että kaksi tulppaa (2 & 3 pyttyjen) oli puolivälistä öljystä märkiä. Mistäs tuonne öljyä pääsee? Ei tule itelle muuta mieleen kuin venttiilinvarrenkumit...