Tuossa linkissa oli LN65 hilun akselilla, Läjän akselissa saa vielä high-pinionin ja raidetangon takapuolelle, jousilautaset ja jakarin kiinnikkeetkin on valmiina jos sattuu sopivaan kohtaan. Läjässä välitys 4.88, hilussa 4,56, vanhemmassa LN46 hilussa 4,88, Hilun simpukalta lähtee tanko ihan erisuuntaan kuin Läjässä.
Järkevyyteen en mene kommentoimaan, on niin suhteellinen asia. Appiukkoa lainatakseni "v***u tosa oo koko hommas mittää järkee, isot ihmiset rikkoo tahallaan autoi mettäs" :-)
Itse rulailin tänään Läjän akselin Hillcruiserin alle. Lepoanttikin on yhden risukeulahiluksin muuttanut jäykälle.
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
|