Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Setä
Hep!
Kävin sitten pilaamassa päiväni penkityksessä...BJ:stä irtos huimat 68.2 horsea/4239rpm ja vavisuttavaa vääntöä 194nm/1663rpm!Nämä siis pyörätehoa.Mitäs mieltä olette?Osasyynä mahtavaan teho/vääntömäärään saattoi olla,et kääntelin syöttöä täyden kierroksen pienemmälle pumpusta.Olis taas pitäny olla ronkkimatta.Uus reissu täytynee tehdä, puhtaan ilmanputsarin ja isompien syöttöjen kera.Kommentoikaa,naurakaa tms.
|
hahaaa

sullahan nyt varsinainen tehohirviö on
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus
Mulla oli 1.8 bensasubarun turbo (joku IHI) B koneessa vissiin viis vuotta ahdot 0.7 - 1.1. Hyvin pöhels alhaalta mut mitään maximi tehoja se ei kai tarjoillut mutta itse olin todella tyytyväinen. 37" renkailla maantieajossa ei vaihteita tarvinnu ropata sillä vetoja oli hyvin.
Nyt 3Bssä vanhan turbo patrolin puhallin ja penkistä sillä on jarrutettu 114hv takapyörältä ja max. vääntö 376Nm. On eriluokan puhallin kun pikku IHI. Melkein kahta vaihdetta isommalla voi lähtee pikkupuolelta paikaltaan syöttään vanhaan B pataa verrattuna. Ahdot noin 0.7-0.9. Mitenkään tätä ei oo muuten säädetty kun syöttö maksimiin.
|
Kuinka paljon "raskas rengastus" lisää vääntöä, vai vaikuttaako se penkityksessä kuinkakin paljon ?