Viestiketju: POLIISIN YLILYÖNTI
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.09.2009, 17:36
PL:n Avatar
PL PL ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 24.08.05
Sijainti: Mertie, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Kouluissa ei opeteta nykyään äidinkieltä Mutta perin perseestä sitä tekstiä on lukea kun puolet sanoista puuttuu.. Tosin onhan täällä muitakin murrehirmuja. Ei saa mitään selvää mitä murteella kirjoittelevat.

Taitaa nuo teinit sen verran poliisia pelkää, etteivät mitään ilmoituksia lähde tekeen ja varmaan poliisitkin sen tietää.

Mitähän sakkoja muuten saa jos ajaa viritetyllä mopolla, mutta taskusta löytyykin abc-kortti? Tuossa mopon virityksessäkin on kait joku nopeusraja. Kulkee alle 60, saa sakkoja. Kulkee yli 60, saa sakkoja + joutuu rekisteröimään sen moottoripyöräksi?

Mutta hurjaa touhua tuolla nyypällä ollut. Pitäsköhän itsekin pörrää mopolla tuonne seuraavaan tapahtumaan? Eikös se ollut tässä kohta puoleen? Sais itse nähdä sen natzi meiningin mitä osa siellä väittää olleen..
Toi nyypän kirjotus on mun kundin joka oli tuol miitissä.Kehotin sitä kavereineen kirjottelemaan totuudet niistä tapahtumista mitä siellä oli.Mediahan muokkaa uutisensa miten haluaa ja kun vain se myy kuten toi ruutu-uutisista selviää.Toki nuorten tän päivän kieliopissa on eroja aikuisten vastaavaan mutta yhteisymmärrys lähtee niiden kanssa keskustelemalla ja siihen tässä tällä pyritään.Itse kuuntelen ja luen nuorten asioista paljon ja niitä haluan siinä kannustaa.Uskallan väittää että nykynuoriso on kautta aikain parasta A-ryhmää kun niille kaikille annetaan tilaisuus toteuttaa itseään yhteiskuntaluokasta riippumatta.
Tuolta löytyy mielenkiintoista tekstiä: http://www.motot.net/blog/Sami/polii...9_start-0.html
Itse oon hiukan satsannut ton oman kundin ajoihin ja treeniin,tuloksia 16vuotiaan osaamisesta mitä mikään autokoulu ei pysty koskaan opettamaan: http://www.youtube.com/watch?v=nR7ay5Uze6E

Viimeksi muokannut PL : 01.09.2009 20:16
Vastaa lainaten