Oltii tonin (kaveri) kans siin allrightin takana ku käytii ettii sen kilpee. Sit
siihe tulee normi poliisi et menkääs himaa, et ne jotka jatkaa ni
joutuu putkaa. No Tonin kans sit oltii et joo lähetää. Sit mp-kyttä
tuli ja sano et "noni pojat annatteko kortit suoraa tänne" sanoin vaa et joo,
sit se heittää et "Eikun ihan kokonaa pois, et vittu nyt tää pelleily
loppuu. Näisthä pyörist näkee suoraa ettei oo vakioita". No se sit jauho jotn siin aikansa ja
sano et "ajakaa himaa et en haluu nähä teit enää.No
lähettii k-rautaa vastapäätä venaa janikaa ja juliaa. Soitettii niille
kyyti ja venattii niitte kaa siin. Sit sama mp-kyttä ajaa ohi ja vetää
uukkarin. Tulee siihe pihaa ja sanoo suoraa et "kumpi lähtee eka
putkaa. Mähä vitut varotin teitä mut ootte näköjää tyhmii ettekä tajuu?"
Sanoin vaa et "me kyl oltii just menos, mut soitettii tytöille
kyyti." Sit se sano "se on nyt yö putkassa ja vanhemmille tulee soitto". olin jo sanomas et mä meen.
Sit se laittaa sen radion pois. Sit se ottaa uudestaa sen

No sit se kysy Tonilt jotn et "tuleeks oikeesti sun
kaveri hakee tytöt?" Toni sano et "joo tulee". Sit se onneks et no
menkää nyt suoraa himaa, et en haluu nähä teit enää tänää tai se on
oikeesti putkassa yö ja pyörät lähtee samantien dynoo ja kortit pois.
Pyörät: GasGas ec 125 ja Ktm Exc 125
Ja en nyt kitise noista muista, kuin tosta putka asiasta. Jos kortti lähtee pyörän takia ni hyväksyn.
Ja lisäystä, että tuttuni seisoi teboilin pihalla. Ei huomannu poliisi autoo takanaan. Poliisi huutaa ikkunast et,
"Vitun apina pois eestä älä estä poliisia tekemäst työtää. Poika oli kattonu ja miettiny hetken et hä. No oli ottanu
pari askelta ja siinä samas poliisi ottanu otteen ja pistäny miajan konttii. Se oli yö putkas. Ja minkä takia? Että seisoi teboilin pihas.
Ja toiseen myös. Kaveri ajo autolla tiellä. Ja poliisit pysäytti. Poliisit jotn suoraa sano et te johdatte tätä letkaa, et te lähette putkaa.
No nehä oli joutunu putkaa. Vaikkeivat mitn johtanukkaa. Ja minkä takia? Ajoivat tiellä Ladalla?
Miettikääs itse että joutuisitte putkaa. Tuut aamul kyttikselt ulos ja mietit et mitä vittua?? Olin yön putkas, koska ajoin moottoripyörällä.Ne jotka sanoo et oli ihan oikeutettuu pilaa nuorten ilta, jotka ajavat päihteettömästi, eivät todellakaan aiheuta samaa kaaosta kuin,esim b-illan jätkät, niin olette varmasti elänyt kirja kädessä liian kauan. Itse olisin varmasti keksiny parempaa käyttöö noillekki rahoille,mitä meni poliisien turhaan uhoiluun. Mut annetaa noitte narkkareitte elää rauhas jooko? Eihä ne mitää pahaa tee.En sano sitä, ettäkö olisi oikein virittää mopoa tai muuten vastoin lakia tehä, mutta varmasti olette itsekin niin tehny/halunnut tehdä.Varmasti voisivat samalla lopettaa sitten eurocruisingit yms. Miiteissähän on pyörinyt varkaita kyllä. Ollaan yritetty niitä pois kitkeä, sitä mukaa kun on nähty.
Mutta mutta enpä keksi muuta tähän näin, joten miettikää onko se siis oikein, että joudutaan putkaan sen takia, että tehdään päihteetöntä asiaa.Joka on meidän mielestä kivaa ja melko vaaratonta. Ei kai muuten siellä kävisi satoja ihmisiä. Kaikessa on riskinsä.Miitin letkassa kyllä tapahtuu kolareita, mutta kaikki jotka siellä ajavat ymmärtävät asian ja tulevat omalla vastuullaan.
Ja pistetääs vielä tosta vähä naamaa näkyvii, niin tiiätte kuka kirjottelee.
www.irc.fi/jontteee