Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 30.08.2009, 17:14
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes on kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.045
Blog Entries: 20
Perusasetus

Nyt on vinssi koeponnistettu ja pellin alla tapahtunut kummia...

1.Kitaa viilattu ihan pikkasen vaan.
2.Sytytyssysteemi á la säätäjä_setä
3.Koeveto vinssillä. Hyvin jakso ylämäkeen ja jarrut kiinni. Maksimi virranotto oli semmosta 180A hetkellisesti. Normiveto oli siinä 50 ja 60A välillä. Stallivirtaa ei saany mitattua, kun ei jarrut pitäny riittävästi
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0300.jpg‎
Views:	793
Size:	93,2 Kt
ID:	7368   Click image for larger version

Name:	DSC_0313.jpg‎
Views:	837
Size:	100,7 Kt
ID:	7369   Click image for larger version

Name:	DSC_0349.jpg‎
Views:	734
Size:	99,0 Kt
ID:	7370  
Vastaa lainaten