Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja P-KR#1
Oon tuossa miettinyt että mitenhän tuonne XJ Cherokeen alle sais sovellettua nuo Volvon akselit.
Jos noita Jeepin alkuperäisiä akseleita rupee vahvistelemaan, lukottamaan ja vaihtelemaan välityksiä niin alkaa maksaa sen verran ettei nuo Volvon akselit varmaan enää niin hirveästi tulisi kalliimmiksi jos itse ne sopiviksi muuttaa.
Kysymyksenä olisi: Mikä on Volvon akselin leveys? Miten kavennus onnistuisi? Volvossa on vissiin murikka keskellä, miten sen murikan saisi Jeepille sopivaksi vasemmallepuolelle?
|
Kaikkihan on kiinni siittä kuinka suuren asennuslekan hommaa
Volvossa murikka repsikan puolella edessä, takana keskellä. Eikös Cherokeessa ollu etupään murikka kuskin puolella ja takana keskellä. Etuperän kanssa tuis ainakin jumppaa. Eikös Moggilaisissa ois tuo kätisyys valmiiksi jo oikein. Mogin akseleita on myös useamalla eri leveydellä. Oma visio on ollut tehä kapeiden Mogin akseleiden ja Bronco2:sen epäpyhä ristisiitos. Enään ei haaveesta puutu kuin se auto ja akselit.