Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P
Nämä lisäaineet tuntuu aina hiukka arveluttavilta.
|
RVS Technology® ei ole lisäaine vaan aivan toisenlainen ratkaisu
http://www.rvs.fi/rvs-technology/mitarvson.php
http://www.rvs-tec.com/Finnish/test.htm
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin
mielestäni joku konelehti testasia sitä RWS moottorissa, ne ajo sen sisään sinne ´sen jälkeen öljyt pois ja baanalle. Kun en enänä lukemia muista, mutta mutta jotain 100km luokkaa se oli mielestäni.
Kunnioitettava suoritus kuitenkin! Että en usko ainakaan tuon RWS olevan ihan paskaa.
Toisaalta RWS laitettiin myös HJ tehostimeen, siellä sillä ei ollut vaikutusta. kurnutus jatkui ja tehostus heikko, mutta tehostin oli kyllä jo todella loppu.
|
Tätäkö tarkoitit:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RVS:n kotisivuilta
RVS Technology menetelmää testattiin myös TV2:n esittämässä Puskuri-ohjelmassa keväällä 2003.
Haagan Ammattikoulun toimesta vanha Ford Sierra -merkkinen auto sai RVS-käsittelyn. RVS-käsittely nosti ja tasoitti puristuspaineita moottorin sylintereissä. Öljy poistettiin koneesta, ja autolla oli tarkoitus ajaa Helsingistä Tampereelle ja takaisin - ilman moottoriöljyä.
15 km ennen Tamperetta nokka-akselin tiiviste suli, ja koeajo jouduttiin keskeyttämään. Koneeseen lisättiin öljyä, ja se ajettiin takaisin Helsinkiin. Kiinnileikkaantumista tai edes kulumista ei havaittu, ja vaurioiden korjaamisen hinnaksi kertyi noin 30 euroa!
Nauhoitetta ohjelmasta emme valitettavasti voi esittää, tekijänoikeuslain takia.
|
Tällainenkin testi oli 4x4 Magazinessa aikoinaan:
Lainaus:
4X4 Magazine - Finland lehti julkaisi tekemänsä RVS- tuote testin vuoden 2005 marras-joulukuun numerossa.
Testattavana oli 2 autoa Vuoden 1992 Ford Transit 2,5d ajettu 278.000 km ja Mitsubishi Pajero 2,8d ajettu 140.000 km. RVS- ainetta oli laitettu molempiin autoihin ohjaustehostimiin, moottoreihin, vaihdelaatikkoihin ja taka- vetopyörästöön. Ajokilometrejä kertyi testin aikana Transitiin lisää 43.000 km ja Pajeroon noin. 17.000 km.
Tulokset olivat hyviä: Melutaso pieneni, erilaiset sivuäänet joko pienenivät tai katosivat kokonaan, ohjaustehostimen toiminta parantui.
Myös puristuspaineet sylintereissä nousivat, polttoaineen kulutus laski selvästi. Seka-ajossa kulutus laski Trasitissa. -9,2 % ja Pajerossa -10,6% ja maantieajossa lukemat olivat - 6% ja - 3,9%.
|
Ite lurautin pullollisen RVS D6:sta Corollan Verson koneeseen (-05 D-4D) ja yhden T3:n vaihdeaskiin: kulutus on tippunut alkukesän 6.2-6.5 l/100 km lukemista 5.6-6.0 l/100 km välille.
Kallistahan tuo on, mutta kyl mä oon vakuuttunu myös sen toimivuudesta.