Tosta korjailusta on netissä puhetta aina parin kk välein mutta en ole kuullut kenestäkään joka olisi sen lopulta tehnyt menestyksellä ja/tai edullisemmin kuin uusi. Sitten olis vielä aina pelko persiissä, että kestääkö se. Mietin itsekin hetken, josko laakerin vois jollain ilveellä rempata mutta päätin sitten, ettei maksa vaivaa ja tilasin jenkeistä uutta tarvikeosaa tilalle. Kyseessä ei nyt kuitenkaan ole mikään Lada joten jos joku 50-150tkm kestävä osa maksaa 250e niin en koe sitä suureksi ongelmaksi. Toki tuntuu juntilta vaihtaa koko napa kun esim. C3 Vetteissä vaan laitetaan 50c edestä rasvaa ja takas kiinni mutta minkäs teet.
Sen verran opin siitä kun eka vaihdettiin, että kun vaihdamme seuraavan niin vetäisen siihen pintaan jonkun hyvän ruosteenestopinnoitteen. 5kk vanha takanapa on nyt täysin pintaruosteen peitossa. Eihän se näy mutta tietoisuus riittää
Periaatteessa jos tuntuu, että on välystä niin sitä on liikaa mutta kuten mr. nimetön sanoi usein uusissakin on mikrosti klappia jo valmiina.
Vette '91
Kupla '00
Land Rover '66