Joo tosiaan tuntuis moni suosittelevan molybdeenisulfidi rasvaa, mutta tärkeintä kai on että siellä on jotain liukasteena. Tuolla molybdeenisulfidi rasvalla vain on taipumus alkaa kovettumaan ja on ilmeisesti tehty jatkuvaan pyörimiseen. Miten sitten kestää pakkasta ja vettä. Asiasta hieman poiketen, Kun kyselin moottorikelkan ketjukoteloon sopivaa öljyä liikkeistä ja kerroin kuulleeni joidenkin käyttävän kotelossa atf automaattilaatikkoöljyä, tyrmäsivät heti ajatuksen muista öljyistä ja kertoivat kuinka oikeassa öljyssä on parhaat lisäaineet ja estää veden muodostumista laatikkoon. No vastarannankiiskinä ei muutakuin atf:t koteloon ja menoksi. 4500 km takana ja ei mitään ongelmia. Toki olen öljyt n.1000km välein vaihtanut ja on olleet paljon puhtaammat kuin ns.oikeat öljyt. Ja hintakin vain 1/3. Kukin kokeilkoon jos uskaltaa.
|