Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
1. Luultavasti loota arpoo momentinmuuntimen lukon kanssa on-off. Tekee juuri tuota vakio-XJ:llä tuossa 80-90 välillä. Ongelmasta pääsee eroon sillä että 75-90km/h nopeuksilla pitää lootasta 3. valittun niin lukitsee silloin sillä pykälällä muuntimen.
|
- Vähän kävi itelä sama mielessä, Vanissa (laatikko 4L80E) teki samaa kun akun maadotukset oli heikot ja vaihtoi pitkille valoille, mutta siinä oli huomattavasti pehmeämpi 2-3s kestävä nykäsy ja samalla kierrokset nousi. Nyt tuntui sellanen "varttisekunnin" nykäsy kuin kierrokset olis laskenu.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
2. Tod.näk. kitkalukko kuten jo todettiinkin, itselläkin teki molemmat XJ:ttuota orkkisperällä.
Muovinen pönttö on alipainesäiliö, älä tuhoa jos haluat että mm.puhalluksen venttiilit toimii oikein 
|
- Eli voisi sanoa että lukko toimii normaalisti. Ens viikolla varmaan aukeaa perämurikka ja öljyt uudistuu.
Pitänee kiinnittää se pönttö paremmin, nyt joku oli asentanu sen nippusiteillä. Puhaltimet ym. toimii kyllä OK. Kokemusta on viallisista alipainejärjestelmistä, Vanissa pumpun kalvo ollut sökänä parisen vuotta.
Niin ja näyttää siltä että Cherosta tulee jonkilainen projekti. Tulipa perustettua siihen oma topikki.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=62378
- Kun kerran Jeeppi on jo hankittu niin jatkuu keskustelu tuolla puolen.
Ja juttua varsinaisesta 1. projektista löytyy tuolta (päivitykset kyllä vähän jääneet...)
http://gm62-65diesel.com//index.php?...id=16&Itemid=3