Näytä yksittäinen viesti
  #334  
Vanha 20.08.2009, 07:52
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Tässä taas iltapuhteita kun öljypohja ottanu pientä hittiä TML trophyssä. Huomasin yhdellä ajoalueella että öljynpaineissa oli pieni notkahdus. Pysyttiin kuitenkin hyvin asteikolla joten no hätä ja ajettiin vielä loput 10 tuntia.


Öljypohja pois ja tutkimaan. Siivilä oli pikkasen rutussa mutta kuuluukohan tuon oikean puolen tuen olla alkuperäisesti suora?


No ei siin mitään mut öljypohjassa oli pikkasen metalli mujua. Liekkö imuputki ollut niin lähellä pohjaa et öljy ei kiertänyt enään kunnolla. Nelosen kiertokangen laakerit oli vähän naarmulla mutta muista avatuista ei vielä löytynyt jälkiä. No nyt menee varmuudeks uusiks kaikki kampuran ja kiertokankien laakerit.


Muuta pikku puhdetta olis uuden snorkkelin rakentaminen. Morjenzilta tilailtu Simota airstrom suodatin jota testataan että josko se olisi vesitiivis sellaisenaan. Lämmityslaitteen puhaltimen moottorin kotelo hajosi taas. Oli jo kolmas kerta. Nyt loppu ne kotelot kesken joten nyt se moottori rakennetaan auton sisään apparin jalkatilan kulmaan kuten esim. HJssa on.

Nii ja sit tietty toi öljypohja pitää panssaroida. Varmaan pohjaan vaan sellanen liukulevy kuten joissan hojarin öljypohjissa on vakiona.
Vastaa lainaten