Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pesix
jep jep mut vään tarkempia tietoja kaipailis.
|
Mitähän haluat tiietää?
Moottorissa on 1/8" kierre öljynpaineanturilla, siihen tarvitset T-haaran. Turbossa (pajero) öljynpaine liitin on 10x1,25. Siihen väliin vaikka 1/4" hyd letkua.
Paluu puolen tulee sojottaa alaspäin turbossa ja reilusti öljynpinnanyläpuolelle. Helpoin ja varmin tapa hoitaa se paluu letku öljypohjaan, tarkoittaa putken pätkää hitsaamalla suoraan öljypohjaan (min. halkaisia 10-12mm).
Pakosarjaan voi tehdä 180 asteen mutkan, johon sit turbolle laippa. Itse suosin omavalmiste pakosarjaa, tai sit 2LT mosasta johon joutuu tekemään kuitenkin adapterin turbolle ja kanteen lisää pultin reikiä.
Seuraavaksi rupee kytkin antautumaan, vissin LJ:n kytkin pitää paremmin. Lipposelta saa jotain keraamista pitävämpää versiota.
Tietysti syöttöjä joutuu käntelemään reilusti isommalle, ennen ku hyöty rupee tuntumaan ja näkymään.