Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.08.2009, 18:51
romurauta:n Avatar
romurauta romurauta ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: kokkola
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Oletpa tehnyt komeat etulokarit, joudun kyllä apinoimaan tollaset jos osaan. Meinaatko pitää kilvissä kun levitit yli 5cm?
Samaa rengaskokoa suunnittelen mutta yritän levittää vanteet itse, 10" beadlock olisi varmaan sopiva, 12" sit jo turhan leveä.
Olis hyvä tietää etukäteen paljonko sopiva et on niin siirtäis keskiöt sopivalle paikalle.
kyllä aion pitää kilvissä.en kylläkään tiedä mistään lakipykälistä mitä niissä sanotaan
tuntuu vain että ketä tuo nyt haittaa kun se levisi vain 4 senttiä puolelleen.onhan noissa matalissa teiniautoissakin niin kauheita levityksiä ja korimuutoksia etten itse ainakaan tähän asiaan puuttuisi.
itse kun laitoin nuo renkaat noille vanteille niin en tietenkään tiennyt että ne lehtijousiiin niin reippaasti ottaisivat.koitan korjata tilannetta spacereilla ja jos ei auta vieläkään niin sitten eri et-luvulla vanteet perään. myös takana on ottanut hiukan lokarin sisäseinään mutta ongelma lähtee kun ne joutuu kuitenkin tekemään uudet.
lokareista ainoastaan ensimmäinen on nyt ok... jatkoa seuraa heti kuin mahdollista.albumissa on hiukan kuvia kuinka niitä nysväsin.aikaa meni useita tunteja tuohonkin mutta onhan ne nyt sen verran orkkiksen näköiset ettei niistä tarvinne mainita siellä katsastuksessakaan
Vastaa lainaten