Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.08.2009, 18:56
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
PAKOPUTKESTA TULEVA KANKI PÖKKÄSI TAKAPÄÄN YLÖS KUOPASTA!

Niinpä.. Usko siirtää vuoria, sitä pienemmät maansiirtotyöt tekevät varusmiehet! (tai pökkyrämiehet! --> jos vaikka PAULI sattuis lukemaan "siis se jolla EI OLE takapään ohjausta", mutta PAULI:n mukaan takapää OHJAA autoa????)

Pikku pyyntö? Saisko "chekker" ruudut katolle --> voisin laittaa sulle hommista tulemaan sellaisin keltaisen kuvun katolle (olis suåmen eka maastotaxi???)

Hyvältä näyttää, kulkukin näyttää maistuvan!
Maa siirtyy millon milläkin mutta uskallan väittää että irokki on böggyrää parempi kivikko/kallio pidoltaan, mutta paulin en ole pidolla nähnyt mashboxilla etenevän, mutta mikään muu rengas ei paulin ajoa kestä kuin böggyrä ,ainakaan irokki ei kestäis kyljiltään paulilla 5metriä enempää uskallan omasta irokki kokemuksestani väittää ja ainoo gummi mitä en itse ole puhki saanut on juurikin böggyrä...
Ja paulin olen nähnyt mashboxilla ohjaavan takapäätäkin vaikkei ohjausta takana tosiaan olekaan (;
Mutta ei minun TLP rakennelmaa voi verratakaan mashboxiin missään suhteessa kun siinä on vain halvat mogin akselien kopiot vai mitä pauli (:

Ja mitä taxi hommiin tulee niin eiköhän hj.t kuskaa metsissä ihan riittävästi porukkaa ettei minun enää tarvii...

Ja sitten asiaan taas eli tänään vaihdoin moottorin takavinssiin ja nyt kelkkoo taas mutta vähän hitaammaksi tuli kun isomman moottorin laitoin mutta pääasia että jaksaa vetää ja etuvinssin lukitus tappi oli ihan v...una pitäis olla suora mutta tämä oli kyllä jo viistynyt oikeen tunteella eli ei ollu ihme ettei pysyny lukittuna...
Vastaa lainaten