Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeamEetu
Jonkin verran on saksan pasi tehnyt turhia johtoja tohon klonksvaageniin. Toinen erikoin asia oli teippiliitokset johtosarjassa.
|
Miljoona kun rakentaa ja tuhat palaa tuhkaksi, niin promille on tullut pas***a

Muistakaa, että nämä autot on rakennettu VOITON maksimoimiseksi --> liitin OLISI OLLUT liian kallis investointi. Johtohan on "sidottu" johtosarjan sisälle, joten "riskinarvoinen" säästökohde...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeamEetu
Mitäköhän mahtaa tapahtua jos se ison johdon sulakkeelle jos se pieni johto menee oikosulkuun...
|
Sulake palaa

ja moneen kertaan!
OT: Kattelin jotta VR6:n motti --> paljonko ajettu, koska n. 200-250tkm ajetussa mosassa tuo kettinhässäkkä on sen verran venähtäny, jotta tarvii "huoltotoimenpiteitä" (aiheuttaa pätkimistä kierroksilla ja antaa vikakoodin kampiakselin asentotunnistimelta JA ilmamassamittarista!). Joten SUOSITTELEN huoltoa ENNEN kasaamista kokonaisuudessaan!