Viestiketju: SPIDER 2009
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 16.08.2009, 21:20
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeamEetu Näytä viesti
Jonkin verran on saksan pasi tehnyt turhia johtoja tohon klonksvaageniin. Toinen erikoin asia oli teippiliitokset johtosarjassa.
Miljoona kun rakentaa ja tuhat palaa tuhkaksi, niin promille on tullut pas***a
Muistakaa, että nämä autot on rakennettu VOITON maksimoimiseksi --> liitin OLISI OLLUT liian kallis investointi. Johtohan on "sidottu" johtosarjan sisälle, joten "riskinarvoinen" säästökohde...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeamEetu Näytä viesti
Mitäköhän mahtaa tapahtua jos se ison johdon sulakkeelle jos se pieni johto menee oikosulkuun...
Sulake palaa ja moneen kertaan!

OT: Kattelin jotta VR6:n motti --> paljonko ajettu, koska n. 200-250tkm ajetussa mosassa tuo kettinhässäkkä on sen verran venähtäny, jotta tarvii "huoltotoimenpiteitä" (aiheuttaa pätkimistä kierroksilla ja antaa vikakoodin kampiakselin asentotunnistimelta JA ilmamassamittarista!). Joten SUOSITTELEN huoltoa ENNEN kasaamista kokonaisuudessaan!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten