Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX;583345
Nii ja sit niist 2l-t koneist viel et niit on paria versioo,alu kantist ja rauta kantist.
Jälkimmäisest on kokemuksii et Ei kestä ees 3kg ahtoi ja 12mm nestepäätä ku 15min lappu lattias(häkärinteel)kansi halkee.Itte oon keittäny kaks kertaa ja tokal kerral nii et konees ei ollu jäljel enää tippaakaan vettä.
Edelleen sama kannen tiiviste.no tokihan se on laiska ku ei ooku to3 garretti ja 1kg ahtoi.Ja talvella neliveto päällä eli siis koko ajan se vaivanen kilo.Ja koneel ajettu 410tkm ja kantta ei oo koskaan aukastu.
Heikkohan se on mut mikähän ois vahvempi?oon kyl kans kuullu et lj rikkoo kansia mut mikä ne rikkoo?pajeron alumiini kannet rikkoo lämpötila erot.no toiset kestää enempi toiset vähempi.
Land roverin diesel kannet on kans kuuma arkoja niinku alu kannet useasti.Taitaa kaiken kaikkiaan tojotan diesel koneet olla niit vahvimpia,GM vapari dieselki oli hyvä.Ja onha autos paljo muutaki ku se kone,mä ainaki valitsen auton käyttö tarkoituksen perusteella,käyttö kustannuksetki vaikuttaa,ja sitä kautta tietty korjaus tarve ja semmoset.
Suska on halpa ja tojota tylsä rooveri on pommi ja jenkit isoja nafta syöppöjä ja volvo lappari kauhee raktori ja pensaa menee.
Jokasessa on puolensa,ultimate maasturia ei kaupasta saa vaan ne pitää tehä ite.Tie liikenne autos joutuu tekee kompromissei,riippu siitä mihin vertaa.
|
Katoppa RIPAX mitä tejin tekstille.... on meinaan paljon mielyttävämpi lukia ku jakaa ton paatoksen jaoksiksi....