Nii ainakin se pajeron 2,5 tdi cooleri koneesta tahtoo kannet mennä viimestää(vähän yleistäen) 250 tonnin jälkeen ennemmin tai myöhemmin. Pajerossa kyllä kiehtoo se että on se takaperän lukko näissä vähä uudemmissa . ei kyllä tarkempaa tietoo miten käytännössä toimii, sähköllä kytketään, mutta kytkeytyykö se pois tyylin yli 10 kilsan vauhdis ?
yhteenvetona vähän nyt tulleista vastauksista 4runneriin koskien, eli:
+tekniikka noin yleisesti ottaen ihan ok
2.4 td vähän hengetön, toki saa paakia koneeseen, mutta miten kestävyys sen jälkeen ?
+3.0 td tehokkaampi.
Ruoste vaivaa (taitaa vähän jokasessa vanhassa autossa vaivata) mitkä paikat kannattaa tsekata 4runnerista ton ruosteen osalta muutakun perus, helmat ja ettei pohjassa nyt miehen mentäviä reikiä ole?
peltityöt kyllä onnistuu että ei se runnerin mahdollinen osto siihen kaadu.
Tilat on "ahtaat", mutta eipä se meikälaista haittaa, justiin sain myytyä 3 paikkasen silveradon joten kaikki jossa seinä ei oo heti selän takana ni on tilavia.
jos jollekkin tulee lisää mieleen faktaa tosta 4 runnerista ni pistäkää ihmeessä. Älkää ymmärtäkö väärin en kuvittele että uutta 90 luvun 4runneria ettisin, vaan vähän tietoa haalin että tietää mitä on ostamas
T-10