Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi
Empä tiiä, mutta se "oli" semmoinen että kun nykiminen alkoi se vaikutti myös kierroslukumittariin, se alkoi heilumaan holtittomasti, uskoisin ja toivon että se oli se virtalukon pohja, ainakin se oli kipinöinyt aikas paljon.
Viikonloppuna... siis jo tänään alan tutkimaan tuon akun purkausjutun.
Kirjoitan sit tähän mitä löytyy?
|
Tuo viittaisi erään japanilaismerkin kokemuksella virranjakajassa olevaan ongelmaan. Siinä menee laakerointi hajalle ja alkaa oireilemaan tuolla tavalla, myös puolan oikuttelu aiheuttaa kyseistä nykimistä ja kiekkamittarin sekoilua. Onko Jeepissä mahdollista, en tiedä.
Myös tämän ketjun aloituksen oireet oli samanlaiset, tosin vain" kovilla" kierroksilla. Sen aiheutti huonot sytytysjohdot, kuten aiemmin totesin.
Kaikki minulle vastaantulleet virtalukonpohjan oireilut katkaisseet sytytysvirran hetkellisesti kokonaan, samalla mittaristo pimennyt täysin. Kertaakaan ei ole aiheuttanut satunnaista "sekoilua". Tuo kipinöinti saattaa kyllä hyvinkin aiheuttaa sekoiluakin.
Toivottavasti vika löytyy, ikävää jos kamppeet ei pelaa niin kuin pitää.