Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy
Noniin SS aloitetaas siitä että tämä on minun toinen maasturi ikinä, ainakin ymmärsin uusimmasta 4*4 lehdestä että sinulla on saattanut ikäsi aikana olla useampikin, joten tuommoiset pienet hommat ei sinulle ole mitään. Mutta minulle oli jo tuo palkkihelmojen teko sellaista taistelua että ei järkeä, pakko opetella!!! Joten jos edes kannustaisit aloittelijaa, etkä vain olisi itkemässä jos minä en muuta suikkaani niin ettei ole kuin kori ja runko enää alkuperäistä, voin toki lopettaa jos sinun mielenterveytesi tästä kärsii. Opiskelija budjetilla ei mahdotonta vauhtia tehdä, varsinkaan kun rojekteja on 2 tälläkin hetkellä!
Etuveto on ihan perseestä, suunniteltu tyhmille vanhuksille, jotka ei osaa hallita autoa...
|
Nii-i,pääasia et tulee itte hyvälle mielelle.jos suur syömäri ei tuu ni kakkaaks sä siitä.Ja onha se nii et niit on konkareit jotka vielki väsää autoi ku aina ennenki.Eihän ne voi tunnustaa et 30 vuotta on tehty sutta.Kyl monelle "nykynuorelle"pelkkä hitsaaminen on jotai hi tecciä.Ja resursseist se on kans kiinni,os mul ois aikaa jarahaa ni kai ois tontti pullollaa jotai häkkyröit.mut viimeset 8 vuotta oon kihnuttanu yhtä ja samaa rotteloo,kaik munat samaa korii!!ota löysin vantein..