Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 30.07.2009, 18:31
valkkari valkkari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.05
Sijainti: Porvoo, Finland.
Viestit: 192
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
Mut onko se ehjä??? Kuuleman mukaan niitä on katkeillut.....
On ehjä, just vaihdettu lohko, ku tuosta kyseisestä akselista oli laakerit menny, ja laakeri pesä...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blis Näytä viesti
tuo ravistaminen saattaa johtua venttiilien välyksistä tai liian alhasesta tyhjäkäynnistä....
Tyhjäkäynti on ainaki kohillaa, ja venttilien välykset pitäis olla kohillaa...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Rikkinäisiä kumeja moottori-laatikkopaketin alla?
Ehjiä on, tulee ihan selkeesti koneesta se tärinä, eli ei oo kumeista johtuva Kiertymisen estävä kumi on uus, ja koneen kumeihin täräytin viel silikoonii välii, et jos vähän vaimentais - mut ei ollu vaikutusta...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Ei tojotan pummppui yleensä hajoo,500 tonnii ne kestää ja enemmänkin.Pajeros on eri pumppu mut en oo kuullu et nekää ois hajoavaisia.Toi vatkaaminen saattas johtuu vaan huonoist suuttimist tai voishan se sytkäki olla aikasella.Mikä sitä ny ois vaan kääntäny?Mut käy kuule diesel pajalla ni ne kattoo sen ajotuksen ja titää paljon muutaki.Ei oo kallis homma.Ai nii,ei kai vedä ilmaa linjaan mistää??ooks laittanu läpi näkyvää letkuu väliin ja kattonu?
Ai nii ajotus on katottu heittokellolla, ja se on kyl kohillaa - kokeiltu jopa kahta eri ennakkoo, tehtaan suosittelemaa 7 astetta - ja jonku dieselgurun väittämää 5 astetta, mut sama tärinä kummallaki... Ne suuttimet nyt on sit kuitenki viel kattomat... Ei vedä ilmaa... katottu on ja letkut on uusittuu...

Viimeksi muokannut valkkari : 30.07.2009 18:45
Vastaa lainaten