Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 28.07.2009, 22:16
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Tiiviste tuli vaihdettua. Vinkiksi seuraavalle vaihtajalle, joka ei ole ennen puuhannut moisen tiivisteen kanssa, että ottaa suosiolla sen koko mittarivaijerin pesähässäkän pois ja lyö vanhan stefan takakautta ulos.

Minun autossa oli jotain sovitelevyjä tuon edellä mainitus mittarivaijeripesähärdellin ja jakoaskin välissä. Niissä ei ollut mitään tiivistettä, joten kasasin ne uudelleen vaseliinin kanssa nippuun ja paikalleen...ilman mitään tiivistemassoja. En tiedä teinkö oikein, mutta se tuntui viisaimmalta?

Samalla totesin, että tämän tyyppiseen autoon lisätään öljyä, jos on vajausta. Korjataan vasta sitten kun ei enää jakseta riittävästi lisätä ajojen välissä . Yhden paikan korjaat, niin on tuhat muuta jotka merkkaa tehokkaasti reviirin.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten