ex-lehmässä takapäässä pientä kuppaa havaittavissa, ensin hajos takavinssi ja sitten päivää myöhemmin putos takalasi... en tiedä sitte vielä että korvaisko pelkästään ton lasin uudella, laittais lasin tilalle muovia, vaiko tekiskö koko takaluukun kevyemmästä värkistä ja laittais lasin aukeamaann ihan manual saranoilla sähkön sijaan, olis helpompi käyttää kun ei tarvi aina kiivetä autoon lasia laskeen ja eipä jäätyisi tiivisteestä kiinni talvellakaan niin etteikö auki saisi, no siitä sitte enemmän kun tietää mitä polykarbonaattilevy kustantaa.
heräteostoksiakin tuli tehtyä... mä kun tarvitsin vain kaasariin holleyn sinisen kiihdytyspumpun nokan, mutta kun ei sitä yksinään löytynyt niin piti hommata koko nokkasarja joten nyt mula on sitten niitä kaikkia sinistä lukuunottamatta kaksin kapalein. mutta eihän sitä nyt voi kauheeta rahtia yksien muovihilujen takia maksaa joten jotain muutakin piti saada mukaan, samaan pakettii sitten tuli uusi dampperi vanhan huonon tilalle seka keinuvivut, rulla sellaiset.
dampperiksi ostin professional productsin 6.75" limpun, ihan vaan koska siinä sattuu oleen ajotusmerkit kirjailtuna ja se oli edullinen.

ja keinuvivut on Comp Camssin Magnum rollerit, cromo vivut 1.52 vipusuhteella, periaatteessa pitäis pyöriä vähän mukavammin noilla.
näin viimme päivinä vallinneen kuivan sään aikaan nousi esiin taas se tuttu toteamus tuosta maan vetovoimasta, joidenkin autojen kohdalla se vain on hieman vahvempaa, mutta toinen huomionarvoinen seikka on se että nyt kun kesärenkaat vaihdoin tuossa taannoin, joo ehkä mudzilla on vähän parempi pehmeällä kuin vanhan mtr:t niin sivupito, tai lähinnä sen puuttuminenko aiheuttaa sen että auto on taasen jopa huonompi kääntymään kuin ennenmuinoin vanhojen vääntyneiden ohjausvarsien aikaan, auto puskee aika pahasti, eikä siis käänny jos alla on jotain vähänkään huonommin pitävää/ kantavaa materiaalia.