Viestiketju: Nissan pick up 2003
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 26.07.2009, 15:54
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

kuluttajariitalautakunnan päätös asiassa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Kerätkää hajonneiden autojen omistajat yhteystietoineen ja remonttikuitteineen yhteen nippuun ja laittakaa se menemään maahantuojalle (turha mussuttaa että ensimmäinen kerta). Jos se ei tepsi niin sitten kuluttajasuojaviranomaiselle, että antaa jonkun suosituksen ko. asiaan.
kuluttajariitalautakunnalta tuli juuri päätös asiassani (käsittelyaika n.1v ja 3kk).
vika kiistaton ja laaja.
autoni hinattiin ja korjattiin EI maahantuojaliikkeessä.
autolla ajettu 210tkm kun laakeri hajosi.
autokeskus tampere oy ja maahantuoja kiistivät ja pahoittelivat että näin on käynyt mutta autossa ei ole mitään vikaa.
täysin alaarvoinen asenne kuluttajaa kohtaan molemmissa paikoissa.ei mitään ohjeita miten haluavat asiassa toimittavan vaikka vika heille molemmille viipymättä toimitettu.
nissan nordic lähetti kirjallisen vastauksen jossa kertoo laakereiden pinnoitteen muutoksista jotta vika ei uusiutuisi.
hain korvauksena osien hintaa jotka maahantuojan kautta tilattiin,n.4000 euroa.
kuluttajariitalautakunnan yksimielinen päätös,suosittaa autokeskus tampere oy.n korvaamaan minulle 2000euroa.

homma jatkuu eli asia menee eteenpäin,
Rami
Vastaa lainaten