Viestiketju: Miksi palkki puskurit?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.07.2009, 06:32
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

Onko näin !!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu_Hopo Näytä viesti
Ei sillä syyllisyyden myöntämisellä kolaripaikalla ole mitään väliä: Sen voi aina perua jos tulee toisiin ajatuksiin!

Hessu
Ainahan sen voi perua jos tulee toisiin ajatuksiin, mutta minä olen saanut autoni kuntoon jos vastapuoli on tunnustanut syyllisyytensä ja vakuutusyhtiö jatkaa käräjöintiä syyllisen kanssa.

Se on nyt ihan turhaa kirjoitella tänne, mitä kukin saa tehdä tai voi tehdä, asiat vaan on näin miten olen aikaisemmin tästä kirjoittanut, kokemuksia on tullut jo muutamasta ns. "ihmetapahtumasta"

Esim. yks kaveri ajoi kolmion takaa suoraan kylkeen, itse olin joutunut pysähtymään jalankulkijan vuoksi. No kaveri tunnusti syyllisyytensä tottakai heti, nimet paperiin ja menoksi. Minun auto meni lunastukseen ja sain korvaukset. Sitten se vastapuoli ensin väitti ettei ollut ajanutkaan kyseistä autoa, kun se ei ollutkaan hänen, minulla ei ollut ajovaloja päällä ja ehkä olin ollut vielä humalassa, nämä jutut kuulin vakuutusyhtiöltä myöhemmin, no vakuutusyhtiö hoiteli käräjät ja vastapuoli kärsi vielä enemmän, no näin mulle on käynyt ja vakuutusyhtiössä sanottiin että kun kolaripaikalla tekee ilmoituksen ja pyytää todistajien allekirjoituksen paperiin niin sen jälkeen ei tarvitse tehdä itse mitään, ei edes käydä poliisi asemalla.