Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Moro!110 loota on muistaaksee pitempi ku 65.OIsko ollu muutaman sentin.Joissain pensa kuusvitosissa on sama loota ku 110.Se satakympin g52 loota on vahvempi ku kuus vitosen et varmaa se on parempi.Jotain tietoja löytyy marlin crawler.com sivuilta.Paitsi et suomi toyotat on eri pelejä ku jenkeis.mut ne välityksat on aina laatikko tyyppikohtaiset eli otat selville mikä loota sul on siinä ollu ja sitte vertaat sitä sihen vaihdokkiin.Mut suomessa on satakympeis kai aina se sama G52.Sisus kalut käy useista takaveto laatikoistakin ristiin.Kaveri teki kuus vitoseensa laatikon jonkun 2wd hiasen osilla.En oo löytäny mitään mitta tietoja joten eri llatikoitten sekottaminen on sitte arpapeliä.Itte aion sovittaa -89 hiasen ykkös ja pakki rattaat -92 4wd hiluksin laatikkoon.Saapa nähdä onnistuuko.Noh,jos on liikaa rahaa ni tilaa sielt marlinilt valmiiks korjatun laatikon haluamillaan välityksil.Nii ja se ljn loota ei käy,on ne kartaani linjat eri.tiätty jos vaihat ne akselitki..ja koneen ja kaikki muut paitsi avaimen perän..ja vaimon ...
|
siis ln65 on g52 ja ln110 on g58 loota paitsi bensassa( 2.2) g52 ja tollasen, r150 loota käy hiluksiin jos tilaa adapterin jakiksen ja päälootan väliin. lootan tyyppi lukee siina alumiinisessa lätkässä kuten myös perän koko ja välitys