Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janme
Heipparallaa,
Pitäs ens viikolla käydä hakemassa 4runner. Ihan vakiopeli isoja renkaita lukuunottamatta. Kysymys kuuluukin, että missä järjestyksessä alan rahaa polttamaan, että saan tuosta pikkuhiljaa maastokelpoisen? Olen ihan vihreä maasturihommissa ja yleisestiki ottaen aika käsi ihan joka hommassa, joten mitään vaikeaa hommaa älkää alkuun ehdottako. Ajattelin että heti alkuun voisin tonnin verran pakollisiin varusteiseen sijoittaa. Parin kk päästä sitten enemmän.
Kisapeliähän tuosta en ole tekemässä, mutta mahdollisimman kovan menijän ehkä kuitenkin.
Eli ideoita, että missä järjestyksessä lähden askel askeleelta rakentamaan?
Ainiin, autoon vaihdettu Hiluxin turpoton 2,4l kone.
|
Mun miälest ensinnäki tarttis löylyä.Toi 2l on laiska ku hullun järki.että 2lt ois hyvä.onhan siinä hommaa mutta ei oo paha.konttorilta varmistus mutta nyrkki sääntonä et autoo saa laittaa vain uudemman moottorin kun se itse auto.Päästot ei saa huonontua nääs.mut siitä turbollisesta saa sitte kutiteltua enempiki löylyä.Siinä pensa mallissa taitaa muutenki olla harvemmat välitykset joten tolla dieselillä se meno voi olla aika tahmeeta.Mikäli se ei oositte alun perin ollu dieseli.Senki näkee siitä tyyppi lapusta.No joo,vinssiki olis tiätysti tärkee.ja hyvät renkaat.niist ehkä ite alottasin.Se suur syämäri kyllä sano aika hyvin elikä kannattaa miettiä mihin tähtää.kaiken kaikkiaan tojotat on hyviä aihioita.Itelläni on 89 hiluksi.tai se oli alun perin nyt oon vaihtanu koneen,välitukset periin ja taakse lukko ja laatikko ja vinssi ja kaikkee muuta krääsää ja lyhensin koko höskää 245 milliä.Ja maalasin sen yli.Ja se on peri aattees normaali ajossa ja kilvissä.onnee ja menestystä!!