Viestiketju: kerro mikä vituttaa
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 18.07.2009, 21:30
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Selkä rupes taas yhtäkkiä vinoilemaan vaikken edes liian isoja pöllejä nostellut kuten kaksi vuotta sitten... nyt vaan kolmionappia naamaan ja odotellaan meneekö konttaamiseksi.
Tällä kertaa en edes riehunut mitään, pari päivää vaan pikkuhiljaa pahentunut.

Nimim. ei sorsien kävely oo yhtään hassua...