Viestiketju: Nivan turbo
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.07.2009, 19:58
JP-Patrol JP-Patrol ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.07.09
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 11
Perusasetus

Öljyn sisäänmenoputki sais olla 5-7mm luokkaa jos liukulaakeriahdin. Jos on kuulalaakeri ni vaatii vielä erillisen kuristusholkin. Öljylinja täytyy olla täysin pystyssä eli ylhäältä sisään ja alhaalta vähintään 15mm putkella pois hyvä olisi käyttää n.19mm sisäreiällä olevaa putkea ja paluu öljypohjaan öljypinnan yläpuolelle mahdollisimman hyvällä laskulla. Turbon keskiö olisi hyvä olla myöskin öljypinnan yläpuolella reilusti. Muuten tulee mahdollisia sakkaus ja pölläytys ongelmia ja tässä tilanteessa näköjään vähän enemmänkin tullut tota öljyä pakopuolelle
Vastaa lainaten