Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JP-Patrol
Tuli tossa lauantaina ostettua -91 patrol 2.8 td koneella. Mikäs ahdin tuolla on? Ja minkälaisia paineita se kestää? Vislailee ainakin siihen malliin, että joku edellisistä omistajista ois paineita nostanut. Kävin tänään ostaan ahtopainemittarin, mutta en ehtinyt asentaan sitä. Mikäs tossa on vakioahtopaine? Ja miten Tommoseen on välijäähyasennuksia tehty? onko syylärin eteen mahdollista tuoda ahtoputket jotakin kautta. Tohon on asennettu noin 50mm paksu behr merkkinen syyläri. Joka täyttää valojen välin. Itsellä on tig ja pystyn hitsaan kennon päätyihin kyllä lähdöt. Oisko mahdollista saada kuvia toteutuksista?
|
onnea uudelle autolle siellä hönkii garret t02 jos ei oo vaihdettu ja omassa oli vakioahdot 0,7bar ja nyt on kilo ahdonala syöttöä ja tavan syöttöruuvia on vähän pyöritelly 33" pyörillä jaksaa mennä ihan jees en oo ehtinyt välijäähyä laittaan (sellanen on jo hommattuna) niin en oo paineitakaan nostellu hukkis toimii sulakkeena ylipaineventtiili on poistettu kun päästi läpi ennen aikojaan kerran kokeilin lukkopihdit letkussa ni nosti helposti 2,3bar mutta en uskaltanu sen enempää vedätellä joo ja se vislaa vakionakin aikaslailla jos alat viritellä omaas ni todennäkösesti kytkin on seuraava investointisi alakaa luistella aika herkästi ite ainakin aion modauttaa ton ahtimen ennen seuraavaa tehonnosto yritystä eli kuuleria ja lisää syöttöö.....