eikös kaikki venäläiset aja venäläisellä diesilillä

ite olen siellä 7 vuotta asustellu ja huomasin että aika moni uuden auton omistava henkilö tankkalee näistä ns. autotalli myymälöistä. ite olen tankannu aina huolto asemilta ja ainut onkelma joskus kauan sitten oli vesi joillakin pikkuasemilla. sitten opin että tankkaan aina sellasista paikoista talvella missä ei ole maahan upotetut säiliöt. joskus lurauttelin 2t öljyä vähän sekaan. kerran puhuivat tuossa toyotan liikkeellä että takuu ei korvaa uusi tojotia jos venäjän aineella ajettu. kysyin että mitäs eroa on venäjän vientimallilla ja suomeen tulevalla? ei kuulemma mitään!! kysyin että lukeeko venäjän puolella toyotan liikkeissä että takuu ei korvaa jos ajaa venäjän aineela?? alako myyjällä vaan naamataulu punottaan!! kyllä tuolla rajan takana on niin paljon ulkomaalta tuotuja diiselillä kulkevia pelejä ja ei nekään hajoile niin miksikäs suomalaisten autot ei kestäs.
nuo autotalli "huoltoasemat" ostavat polttoaineen jobbareilta kuten rekkakuskeilta ja junista ja ne sekottaa niihin vettä ja muuta kaikkea paskaa ja lisäksi tuo juna polttoaine on ihan eriluokkasta(täyttä paskaa) kuten huolto aseman diiseli. se ei tosiaankaan käy autoihin
itellä on tuo 4runneri v6 ja siinä kyllä huomaa joskus kun oktaani määrä heittää meinaa nakuttaa mutta nyt olen tankannu 98 ja ei ole onkelmia. vw passat v6 97vm ajoin sillä pari vuotta 92 kun kylästä ei 95 löytyny ja pelitti ihan hyvin eikä vaihettu katteja.
Svetogorskissa on muuten huono laatusin aine siinä uudella huoltoasemalla. alakaneet venäläisetki valittaan jo laadusta!