Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.07.2009, 22:31
Rekisteröimätön
Guest

Question

terve

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
kaippa minäkin tuon nyt sitten omani "ulos kaapista"

pitihän sitä nyt jonkinlainen taivaspaikka hommata joten hommasin tässä taannoin foorttin....

Tommonen se ny sitte on, muutamille taitaa olla tämän auton rakentajan tekemä rakennustopickki tuttu tuolta rc-offi puolelta.

Itse olen tyytynyt vain hieman muutamia osia muokkaileen siitä.
- Vaihdoin eteen pidemmät iskarit, autossa ei ollut lainkaan ulosjoustoja joten vaikka jouset on samat kuin ennen ja auton korkeus pysyi samana sain noilla etupamppujen vaihdolla aika paljo lisää liikkuvuutta akseliin. Taakse kun joutais tekeen saman vielä

Servovarren boorit korkkas ohjausservosta joten laitoin tilalle tommosen thyning alumiiniosan jonka löysin nousevan auringon suunnan ebaystä muutamalla eurolla..

Rengasliike sponssas mulle painoja renkaisiin, liimattiin 4 kpl 60 g liimapainoja vanteen ulkokehälle joka pyörään. Eipä kaadu enää ihan vähällä ja kiihdyttäessäkään ei enää keuli pikkuperällä katolleen (tosin isolla puolella se onnistuu vielä kivutta)

Tänään sitte kattelin sujuvasti vierestä kun eräät valmisteli hiluxiaan talvisotaa varten ja siinä sivussa vääntelin uuden etupuskurin tohon, kaunishan sen ei ole tarkoitus olla, mutta toimiva...

myikkö sun autos käteisellä
Vastaa lainaten