Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares
Hienot oli kisat ja haasteita oli kyllä suunnistus autolle promodi pätkillä riittoisasti etenkin kääntyminen oli yhtä tuskaa kun ei kääntyny vaikka mitä teki ja lopulta sitten katkes taasen kerran ne olkavarren pultit kun väänsin naamapunasena rattia kivenkolossa ja sitten pätkältä pois vinssaus tilanteessa vielä raidetankokin poikki kun klemppas auton alla joka suuntaan ja toki vielä alavesiletkukin halkes ja vaikka ohjausvermeet saatiinkin kuntoon niin jätettiin leikki kesken mutta hauskaa oli silti (:
|
Nii ja menihän siittä sielä ite vetarin nivelkin hieman korjauksen puollelle. Mut et tainnu ehtiä kaataan sitä kuitenkaan tällä kertaa??

Mut joo omasta ja Maken puolesta SUURET KIITOKSET HITON HYVÄSTÄ TRIAL KISASTA!!!!!!
Kyl toi Trial on vaan mun makuun jotenki se nro 1 offi laji varsinkin, ku pääsee kunnon kallioille ajaan ja kuivalla kelillä.....mmmmmmmm Rock Crawlingia....jee jee



Ainooo mikä jurppii vieläkin on että tunaroitiin (tai minähän sitä ajoin) viimeinen pätkä (nro 4) kakkos kierroksella ja saldona 156 virhepistettä, ku tavoite oli pyrkiä samaan 9 virhepisteen määrään ku ekalla kierroksella. Jaa että miks jurppii.......NO KU MENI VOITTO SIVU SUUN......KELE!!!!!

Noooh...... mutta kisaan lähettiin sillä asenteella, että katotaan mihin maltillisella ajolla pääsee ilman rikkomatta ja kaatamatta autoa, niin onhan toi 2. sija ihan jees, mut voitto olis aina voitto

Auto siis ehjänä kotona, paitsi takalevikekumi irtos
Pätkät oli loistavia, eli hyvä Hippo ja Jippo ja ketä muita niitä olikaan tehny!?!?!? Sillä olen varmaan 1000 kertaa todennu, että oli kyse trialista, formulasta tai suunnistuksesta, niin kyllä se ratamestari apulaisineen on just ne, ketkä saa aikaan joko hyvän kisan tai huonon kisan
Suuret Kiitokset siis PM2 auton osalta!!!