Näytä yksittäinen viesti
  #285  
Vanha 01.07.2009, 08:31
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Nyt on ekat savut otettu. Tai ei kyllä tule kun mustaa putkesta. Vanha räkytin moottori kyllä savusti kesäkelilläkin koko tienoon.

Kyllä nää vanhat dieselit on melkosia. Tämäkin seisonut ties kuinka monta vuotta jo mulla ja aikasemmin edellisellä omistajalla. No ei muuta kun uuden nesteet koneeseen ja pikku ilmaus. Jo ilman hehkutusta kun pyörittelin niin pyrki käyntiin kun vasta ilmattiin löpölinjoja. Sit vaan pikku hehkutus ja lähti käyntii kun palmun alta ja nätisti. Ei savuttanut tai rykinyt yhtään.

Patrollin turbo näyttäs ahtavan hukkaportin kaa 0.5. Ei mitenkään raketilta viel tunnu mut hyvin eri luontoiselta kuin B moottori ja subarun pikku IHI. Vaikee viel sanoo kun pitäs tehdä pakari ja toi korinkannake kuntoon ja testaa sitten. Kytkinkin jostain syystä luistaa vaik ihan uus levy. Tohon koplataan viel ahtoo lisää kun vanhassakin padassa oli 0.7-1.1 bar. Täytyy jostain joku bleed venttiili ostaa et saa kabiinista ruuvattuu paineet kohilleen.

Vakio ilman putsari ei oikeen mahdu enään muuta kun jos sitä tiputtaa tohon ahtoputken alle. Sillon se tulis varmaan 20cm alemmas kuin ennen niin et sen kansi on about lokarin korkeudella. Tiedä sit olisko se ongelma vai pitäskö tehdä jostain muusta putsari? Kysymys onkin et mistä sen sit tekis et sais pienempään tilaan mutta pitäs kestää uittoa yhtä hyvin kun vakiputsarikin. Tosta vakioputsaristakaan kun ei tiedä et millon alkaa ahistamaan.



Nii tos on velipojan tekemä pakosarja. Jostain vanhoista turvakaariputkista ja kaverin tuomista mutkista tehty mikillä.

Viimeksi muokannut mikjus : 28.09.2009 13:51
Vastaa lainaten