Rodeo Drive II kilvissä. Tarina ja perustelut neljännen Jeepin ostolle. (siis näin sen selitän itselleni)
Tästä lähdetään
Jos haluat hyvän ja halvan työkalun. Sinun pitää ostaa kaksi. Siis yksi hyvä ja yksi halpa. (karvaasti oppinut)
Jos haluat maasturin joka on hyvä katu ja metsäajossa. Sinun pitää ostaa kaksi.
Olen rakentanut Rodeo Drive Wrangleria ajatellen palautusta katukäyttöön. Kaikki muutokset on "bolt on" ja peruttavissa.
Lisäksi säästin kaikki puretut osat. Kuitenkin rakentamisen edetessä paluu vaatii enemmän työtä ja verot tulisivat maksuun
työn lisäksi. Verot luokkaa 4000€.
Kun sitten tuli tietooni kolaroitu vihreä Sahara Wrangler (kiitokset Okalle). Sama väri ja malli kuin kisapeli. Hinta 6900€, eli 2900
kalliimpi kuin verot vanhaan. Nyt ei tarvita kompromisseja. Yksi vain jäätelökioskilla käyntiin ja toinen kisaamiseen. Kaikki puretut
muovihilpetöörit sopii uuteen.
Riskinä tietenkin kolaroidun auton ulkoapäin näkymättömät ongelmat. Ostin auton ja sain sen siirrettyä tallille (Kiitokset Jogille).
Tallikavereilta lupa pitää Jeeppiä viikko käytävällä. Viikon ajan kaikki vapaa-aika rassausta. Myös osa yöunista siirrettiin vapaa ajaksi.
Osia haalittiin väliltä Lohja-Savonlinna.
Kulut (bensat, vakuutukset, paperit, katsastukset eivät ole mukana). Vain materiaalit.
- Nastattomat renkaat katsastukseen 110€. Renkaat + vanteet+ vanteille laitto. (Kiitokset Pikku-Pepe nastojen nyppimisestä)
- Käytetty akku 0€ (Kiitokset Jogi)
- Rättikatto. Alkuperäinen rättikatto + lohkolämmittimen johto. Kori kaljaa. (Kiitokset auton edelliselle omistajalle)
- Pakoputki . Takapönttö ruostunut puhki + loppuosan putki 110€ (Kiitokset Jamant)
Jogille vielä kiitos katsastuskonttorille kuskauksesta.
Kovalla työllä ja kavereiden avulla viikossa auto kilpiin ja ekat jäätelöt avona haettu
Aivan sika mageeta ajella. Ihan eri juttu kuin siirtymät kisassa 37" kumeilla beadlockit täynnä kuraa.
Kuvia tulee kun ehdin ottamaan.