Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske
Taitaa vaan olla näissä uudemmissa enemmän vikoja ku vanhoissa?? Takaveto larpathan on loistopelejä 
|
Uusissa on enemmän kaiken maailman härpättimiä eli potentiaalista rikkoutuvaa osaa löytyy... 1200L eli se pyöreelamppu oli kyllä niin yksinkertaista tekniikkaa että jos yhtään viitsi autolle tehdä tehtaan pyytämiä huoltoja niin sillä voi ajella kohtuu huolettomasti vaikka miten paljon... Yleensä ladalla ajettiin yksinkertaisesti loppuun asti ilman huoltoja, ilmankos niissä alkoi paikat porsimaan.
Ainoat kompastuskivet ko. mallissa oli sulakepesä joka pätki ja aiheutti kulkemattomuutta ja kaikenmaailman kummitusvikoja. Pellitkin olisivat kestäneet jos joku olisi viitsinyt tehdä KUNNON ruostesuojauksen heti uutena.
Samaa tautia potee japsiautotkin, kotelosuojaaineet 90 luvun japsissa säästäisivät aika monta rullaa migin lankaa...